Kayıtlar

DYNAMICS CRM CALCULATED VE ROLLUP FİELD

1.     CALCULATED VE ROLLUP FİELD  Linkler https://technet.microsoft.com/tr-tr/library/dn832103.aspx https://technet.microsoft.com/tr-tr/library/dn832162.aspx Calculated fields (hesaplanmış), alanlar form üzerinde hesaplama yapılmış alanlar açmamıza olanak sağlar. Örnek datediff kullanımı ile teklif açılış ve kapanış tarihi arasındaki farklar, veye now() fonksiyonu ile teklifin açılışında bugüne kaç gün geçtiğini görmek için kullanabiliriz. Rollup Fields :(Toplama alanları) : Rollup alanlar firmaveya kişi gibi entitylerin teklif, firsat üzerindeki alanların toplamını(veya sayısını,count,min,max,sum, avg) dinamik olarak tutar. Örneğin firma üzerine açık fırsatlar toplamı diye bir alan açıp, gerekli kuralları verirsek(alan açma sırasında)  başka hiçbir şey(process,plugin,js,trigger) yapmamıza gerek kalmadan firma kartında firsat toplamını görebiliriz. Rollup fields(Toplama alanları), oluşturulduğunda default olarak 12 saat sonra çalışacak şekilde...

PROCESSLERİN .NET KODUNDAN ÇAĞRILMASI (.NET İÇERİSİNDEN İŞLEM YAPMA)

1.     PROCESSLERİN .NET KODUNDAN ÇAĞRILMASI (.NET İÇERİSİNDEN İŞLEM YAPMA) Linkler http://www.c-sharpcorner.com/UploadFile/61cf58/using-actions-in-microsoft-dynamics-crm-2015/ https://deepakexploring.wordpress.com/tag/calling-actions-from-plugin-in-crm-2013/ http://mscrmtechie.blogspot.com.tr/2015/09/call-actions-from-javascriptc-in-crm.html Bu işlem için action(eylemleri) kullancağız. Zaten eylemlerin processlerden pek bir farkı yok, sadece parametre alabiliyorlar. Aşağıdaki kod bloklarında bm_actionname dediğimiz şey eylemimizin sistem adı.Yayınladıktan sonra aşağıdaki kodlarda görüldüğü gibi kullanılabilir. C# OrganizationRequest orgReq = new OrganizationRequest ( "bm_actionname" ); orgReq[ "Target" ] = new EntityReference ( "account" , new Guid ( "01DC64CE-0752-E511-80D8-000D3AA023B6" )); OrganizationResponse response = iService.Execute(orgReq); Sample 2 1.   //we have written method to get CRM ...

PROCESS VE DİALOGLARIN JS İLE ÇAĞRILMASI (JS İÇERİSİNDEN BU İŞLEMLERİ YAPMA)

1.     PROCESS VE DİALOGLARIN JS İLE ÇAĞRILMASI (JS İÇERİSİNDEN BU İŞLEMLERİ YAPMA) CRM de iş akışlarımızı, diologlarımızı, gerek butonla kullanmak için gerekse de formlarda kullandığımız javascriptlerden çağırabiliyoruz.  Bu konunun kod tarafı karmaşık biraz ve js eğitimi gerekiyor. Fakat bunu bizim için yazan sınıflar var internette. Bu konuda en iyilerden bir tanesi. Bu linkte yer alıyor. https://processjs.codeplex.com/ Yapılması gereken çözümü indirmek ve ayarlar, çözümlerden çözümü import etmek. Hangi formda javascript yazılacaksa, forma mag_/js/process.js /js/process.js sınıfını eklenmesi gerekiyor. İş akışı örneği Process.callWorkflow("4AB26754-3F2F-4B1D-9EC7-F8932331567A",     Xrm.Page.data.entity.getId(),     function () {         alert("Workflow executed successfully");     },     function () {       ...

Microsoft Dynamics CRM Server 2015 – Download Available Now!

Microsoft Dynamics CRM Server 2015 – Download Available Now! http://www.microsoft.com/en-us/download/details.aspx?id=45012

CRM 2015 - Satış yenilikleri - Top 5

CRM 2015 - Satış yenilikleri - Top 5 Aşağıda CRM 2015 ile yenilenen SATIŞ fonksiyonunun TOP5 listesini bulacaksınız: Satış-Pazarlama İşbirliği Paneli ile artık satış ve pazarlama ekipleriniz "ayrı dünyaların insanları" olmayacak Satış sürecinizin adımlarını kolaylıkla tanımlayarak, satış ekibinin bir sonraki atacağı adıma yönlendirebileceksiniz Müşterinizde çapraz satışlarınızı arttırmak için CRM 2015'in size yapacağı önerileri duyunca şaşıracaksınız Müşterilerinizi, ürünlerinizi veya kullanıcılarınızı hiyerarşik ve görsel olarak görüp, odaklanmanız gereken yerleri kolaylıkla tespit edebileceksiniz Sahada /müşterinin yanında CRM kullanmak mı istiyorsunuz? Bu versiyon TABLET bilgisayarlar için özel olarak tasarlandı. http://www.xrmplatform.net/profiles/blogs/crm-2015-sat-yenilikleri-top-5

CRM 2015 - PAZARLAMA yenilikleri - Top 5

CRM 2015 - PAZARLAMA yenilikleri - Top 5 Merhaba! Aşağıda CRM 2015 ile yenilenen PAZARLAMA fonksiyonunun TOP5 listesini bulacaksınız: E-posta editörü (sürükle-bırak yöntemi ile e-mail duyurularınızı hazırlayabileceksiniz) Kampanya Yönetim Konsolu (Yapılan kampanyaların real-time grafiklerle izlenmesi) ve B2B Pazarlama (Örn. Webiner entegrasyonu) Bütünleşik çalışan sosyal medya modülü (Social Listening) Pazarlama Takvimi ile etkinliklerinizi yönetebileceksiniz İş Akışı uygulamaları "Internal Process Automation" ile farklı bir boyuta taşınacak. Tüm ekibin aynı hedef ve bitiş tarihleri için hareket etmesini sağlayabileceksiniz. http://www.xrmplatform.net/profiles/blogs/crm-2015-sat-yenilikleri-top-5

JavaScript Reusable Functions For CRM 2011 Posted by farina kidwai on May 16, 2013 in Uncategorized

JavaScript Reusable Functions For CRM 2011 Posted by farina kidwai on May 16, 2013 in Uncategorized //------------------------------------------------------------------------------------------------------------- // JavaScript Helper functions //------------------------------------------------------------------------------------------------------------- //             INDEX //------------------------------------------------------------------------------------------------------------- // 1)  Make Field Required // 2)  Make Field Optional // 3)  Get Value Of field // 4)  Clear/Set Value of field // 5)  Disable Field // 6)  Enable Field // 7)  Submit Field Always // 8)  Make field Visible // 9)  Hide Field // 10) Hide Tab // 11) Show Tab // 12) Hide Section // 13) Show Section // 14) Show Left Navigation Links (might be unsupported in future rollups) // 15) Hide Left Navigatio...